Adres Schiphol

Grenzeloos zakendoen vanuit jouw kantoor op Schiphol

Adres ‘Schiphol Central Business District’, daar kies je niet zomaar voor. Dat doe je omdat het iets toevoegt aan je onderneming. En zo veelkleurig als het palet aan bedrijven hier is, zo uiteenlopend zijn de redenen voor die keuze. Met één gemeenschappelijk deler: succesvol ondernemen doe je op een plek die alles biedt om te kunnen excelleren.

cargill

Cargill: rechtstreeks naar het hoofdkantoor in Minneapolis
Cargill levert voeding, landbouw, financiële en industriële producten en diensten aan de hele wereld. In 2013 werden de drie Nederlandse kantoren samengevoegd en is de keuze voor Schiphol Central Business District gemaakt. De 500 medewerkers werken in The Outlook, een hypermodern kantoorgebouw. Naast de huisvesting is de locatie bij de luchthaven de voornaamste reden om hier te zitten. Financieel directeur Bert van de Plas: ‘Schiphol straalt dat internationale karakter uit dat Cargill ook heeft. De goede bereikbaarheid en verbindingen zijn voor ons van groot belang. We kunnen hier heel goed onze internationale klanten ontvangen. En er gaan directe vluchten naar Minneapolis; daar zit ons hoofdkantoor.’

flight1-work-2

Randstand Nederland: 24 uur per dag, zeven dagen per week in beweging
Randstad heeft al heel lang een eigen kantoor op Schiphol. Marjolein Ten Hoonde, directeur Arbeidsmarkt: ‘We zitten in The Base, een eigentijds gebouw waar flexibel werken de toon zet. Dat past perfect bij ons. Op Schiphol komen mensen, vervoer en werk samen. Het is een internationaal georiënteerde, kleine stad die 24 uur per dag, zeven dagen per week in beweging is. En dus altijd personeel nodig heeft. Daarom is dit voor Randstad is zo’n aantrekkelijke vestigingsplek.’

thebase

Smurfit Kappa: locatie onderstreept strategische koers
Smurfit Kappa opent in The Base het International Customer Experience Centre. De mondiale verpakkingsgigant heeft een nieuwe strategische koers ingezet waarin klanten toegang krijgen tot productinnovaties; een baanbrekend concept in de verpakkingindustrie. De backbone van de nieuwe strategie is een netwerk van Customer Experience Centres in de belangrijkste markten. Centraal in dit netwerk staat het International Customer Experience Centre op Schiphol. Smurfit Kappa koos voor de plek vanwege de fantastische voorzieningen en de locatie die net zo makkelijk bereikbaar is voor klanten uit Almere, als die uit Litouwen of Argentinië.